You smile i smile...

Hejsan svejsan. Jag vet att jag inte har bloggar på väldigt länge men har inte pallat och har inte haft så mycket tid. Idag har vet varit en rätt chill dag i skolan för vi har inte gjort så mycket. Vi hade schemabry idag och det menas med att det är då man ska göra massa omprov om man har det och plugga lite, Men jag hade inte så mycket att göra idag. Sen hade vi lunch i 1 timme och jag och en kompis gick till Netto. Sen på eftermiddagen hade vi ett tema som handlade om droger. Jag jobbade om tobak med en i min klass. Sen skulle vi också redovisa det för sin egen klass.
När jag kom hem satt jag mig vid datan och snacka skype med Petra och spelade sims 3. Nu har jag precis laddat ner massa till sims och ska snart ringa min älskling.
Puss hejdå !
bjuder också på några nya bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0