You make my day!

Hejsan..
Vet att jag inte har bloggat på några dagar men har inte haft så mycket tid.
Jag var och tränade fotboll i tidags och gick och duscha direkt efter , jag tod sen något att äta. Tittade lite Tv och snacka med Edwin efter.
I går var jag hemma hos Edwin hela dagen efter skolan och kom hem ungefär vid 20.00. Var ganska trött så tog bara något och åt och sen gick jag och la mig och kolla TV.
Idag har jag varit i skolan och kom hem vid 16.45 ungefär. Mamma kom hem samma tid som mig och då gick hon med Mika. Jag satt mig ner i soffan och spela på min mobil medans jag väntade på henne. När hon kom hem gjorde vi lite mat och gick ner och satt oss i soffan. Sen har jag hängt lite tvätt också. Så gick nästan precis upp på mitt rum och satt mig vid datan. Har precis redigerat en bild till Edwin :)
I moron följer jag med Edwin hem och sover där så jag kommer inte blogga i morgon :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0