Tråkigt Test.

1. Är du singel? - Nej
2. Bästa killkompis? - Martin.
3. Bästa tjejkompis? - Petra
4. Röker du? - Nej
5. Fullständigt namn? - Emma Victoria Carlsson
6. Födelsedag?  - 25 april 1998
7. Är du helsvensk? - Ja
8. Om inte vad är du? - 
9. Vem ringde dig senast? - Dolt nummer
10. Vem smsade dig senast? - Petra Svensson
11. Vem kramade du senast? - Edwin tror jag.
12. Vem pussade du senast? - Edwin !!
13. Roligaste personen du vet? - Julia !
14. En snygg kille? - EDWIN  
15. En snygg tjej ? Julia 
16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Julia , hemma hos mig ! xDD 
17. Ögonfärg? - Blåa
18. Vem såg du senast? - Julia.
19. Har du någonsin förlorat en vän? - japp .. 
20. Vad åt du senast? - Popcorn xD
21. Vad drack du senast? Venne
22. En vacker person? - Olivia !!
23. En snäll person? - Petra Svensson
24. En gullig person? - Edwin
25. En jobbig person? - vet jag inte xD 
26. En konstig person? - Keviiiin
27. En med magrutor? - Jonathan
28. När skrattade du senast och varför? Idag , för jag och julia höll på med varandra.
29. När grät du senast och varför? Igår , för jag bråka med Edwin.
30. Vill du ha ditt ex tillbaka? - Nej
31. En du saknar? - Edwin.
32. Ditt humör just nu? - Glad ! 
33. Hur många vänner har du på facebook? - 492
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? - 242 killar och 250 killar
35. Har du skilda föräldrar? -  Nej
36. Hur många syskon har du? - ! bror
37. Din favoritfärg? - Svart
38. Nån du vill träffa? - Edwin och Victor
39. Äckligaste du vet? - Äckliga djur
40. Godaste godiset? - blandat.
41. Godaste läsken? - Coca cola
42. Har du någonsin brutit mot lagen? - Ja? 
43. Är du kär just nu? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0