you (L)

Lina Tillgren : Du är sjukt söt och jätte snäll. Det var väldigt längesen vi träffades och jag vill träffa dig snart igen. Du betyder mycket för mig och jag älskar dig.
Martin liljeroth : Du är super snäll och rolig. Älskar ditt skratt sjukt mycket. Du är söt och verkligen BÄÄÄÄST!
Saknar dig myyyyycket! Vi måste vara någon dag också :]
Amanda Åkesson : Du är ur gullig, sjukt snäll och snyyyyygg som fan ;]
Det har varit kul att få festa med dig ;) Vill lära känna dig lite bättre bara. Och du och banne är sjukt söta tillsammans :)
Amanda Nordhöj : Jag saknar dig jätte mycket och älskar dig också. Du är snygg, söt och väldigt fin. Jag älskar ditt hår. Vi måste vara någon gång snart igen. Jag glömmer aldrig när du och Emma bara hoppade på en buss till Tågarp och ringde runt till alla och sen kom ni till mig.
Moa Fors : Du är jätte söt och snäll. Vi har haft väligt roligt i skolan men Julia också. Saknar dig gumman. Du är en av dem bästa jag vet. Vill vara med dig någon dag och det måste viii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0