You are my life

Några frågor jag har fått, Fråga mer!!!!


vem är dina 4 närmaste vänner?
skriv 3 snygga/söta killar i 7:an
vad är det bästa du vet?
vem saknar du som mest just nu?
vad är det värsta du vet?
varför började du blogga?
visst är jag mycket sneeeeel?
Svar : Mina närmaste vänner är Petra, Julia J, Olivia & Johanna
Dem 3 snyggaste/sötaste gillarna i 7:an är Jonathan Spiewak, Jonas Larsson &
Linus Thomsen
Det bästa jag vet är när den jag älskar håller om mig och kysser mig.
Och när jag får vara med mina vänner.
Ja saknar Edwin mest nu för vi har inte träffats på hela veckan.
Det värsta jag vet är att Edwin gör slut eller att mina kompisar sårar mig.
Jag började blogga för mina kompisar tyckte det, kan inte komma ihåg vem men..
och för att jag tycker det är kul.
JAAAA! du är sjukt snäll JULIA JENSEN!!
24 Februari, 12:14
söt header:D
vad är din hobby:D?

Svar: Min hobby ? Ja , jag har ingen hobby precis men jag tränar fotboll
och jag är mycket
med kompisar på fritiden.

Hejhej :)
Hoppas du får en underbar fredag ! :D
Några planer inför kvällen? :)

Svar: Det hoppas jag med. Japp jag ska vara med Edwin ikväll. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0