Just the way you are

hallå , Min vecka är inte så speciellt rolig.
Måndag: Jag sov hos Petra och på kvällen kom Edwin och var är ett litet tag. Vi kollade glee nästan hela kvällen.
Tisdag: Var först med Petra sen gick jag hem typ vid 15.00. Olivia kom på kvällen och var här till 21.00. Vi fixade min blogg lite.
Onsdag: Har inget planerat men får se om det händer något kul :)
Torsdag: Vet inte riktigt än men kommer säkert vara med någon eller bara sitta hemma och mysa!
Fredag: Edwin kommer efter han har jobbat och så ska han sova här, LÄNGTAAAAR!!
Lördag: Edwin ska sova här igen!
Söndag: Edwin åker hem och jag ska till skolan sen på Måndag. Men han kommer väl vara här tills på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0