Min Emma

nu har jag tagit mig in på emmas blogg,hihi
tänkte skriva lite kort om min fina vän!


Min underbara emma!
Vi har kännt varandra nästan hela livet,vilket jag verkligen inte ångrar
Vi har haft många stunder då vi har sagt en hel del dumma saker som ''jag hatar dig'' och sånt även fast vi inte har menat det.
även fast vi inte träffas exakt varje dag eller e med varandra varje dag så betyder du lika mycket som du alltid har gjort.
Något jag älskar att göra med dig är att bara sitta/gå och snacka med dig om problem eller annat.
Du lyssnar alltid på mig om jag mår dåligt och hjälper mig i alla lägen, och du ska veta att jag hjälper dig i alla lägen också!
Du ska även veta att vilka val du gör eller vad du bestämmer dig att göra så finns alltid jag här och hjälper dig!
jag älskar dig oavsett hur du är, för jag vet att du är en underbar person oavsett!
du och jag har så otroligt många fina minnen och det ska bli fler
sommaren kommer bli så awesome om man säger så, vi ska ha massa mys och göra sommaren bäst tillsammans!
tänk att vi har hållt ihop såhär många år och fortfarande gör vi det, utan massa bråk.
jag lämnar dig inte för du är en av dom bästa, du är den som vet nästan allt om mig!
jag älskar dig finaste du,puss!
/din Juliao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0