Tråkigt !

TEST 1:

Om dig:

Namn: Emma Victoria Carlsson
Ålder: 13
Bor: Tågarp
Födelsedatum: 980425


Har du:

1. Rökt? : nej
2. Kallat någon bög? : ja
3. Sagt till dina föräldrar att jag älskar dig? ja
4. Slått någon? : ja
6. Gått på någon sport? fotboll eller gör nu.
7. Långt hår? : nej :( 
8. Sovit i samma säng som en tjej? : ja
9. Husdjur? : japp 
10. Sovit ute? : ja
11. Någonsin flyttat? : nej
12. Kört moppe? nej
13. Kört bil?  ja om det räknas när jag satt i min pappas knä.
14. Syskon? : 1 bror
15. Blivit misshandlad någon gång? nej
16. Något/några smeknamn? japp , emmsi
17. Mobil? xperia arc
18. Har du piercing? nej
19. Har du tatuering? nej
20. Många vänner? några ja.


TEST 2:


Namn? - Emma
Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, 1 bror
Kramat någon idag? - ja
Dagens klädsel? - jogging och en killtröja
Vem fick du senast sms ifrån? - Julia Jensen
Vem ringde dig senast? -  Edwin
Låt? - You make me feel
Mat? - tacos
Ämne i skolan? - Hemkunskap
Människa? - Vet inte..
Senaste personen du kysste? - Edwin
Hund eller katt? - Kvittar
Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma och mysa
Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
Blont eller svart hår? - blont
Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa 
Choklad eller lakrits? - choklad
Person du saknar just nu? - Petra , Julia J och Edwin 
Vem ska du träffa imorgon? - Julia Jensen
Vem hade du senast en msn-konversation med? - Edwin och Julia J
Gör dig glad? - Många !!!!
Gör dig ledsen? - störda personer
Vad vill du helst göra nu? - Mysa med Edwin xD 
Ångrar du i ditt liv? - mm ibland



TEST 3:


Blir du lätt kär?
- neej inte så.
Är du sån som visar kärlek offentligt (håller handen ute på stan osv.)
- ja
Hur gammal var du när du fick din första kyss?
- vet jag inte 
Har du varit otrogen någon gång?
- nej inte vasd jag vet
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst?
- the last song
Hur många har du strulat med?
- håller inte koll
Elakaste sättet att göra slut på?
- sms..
Vad är det värsta en tjej/kille kan göra när det gäller kyssar?
- ehe...
du romantisk?
- kanske lite .
Blir du lätt svartsjuk?
- ja men afan!!
Har du hållt på med din kompis pojkvän/flickvän?
- nä!
Har du kysst någon i regnet?
- kanske
Tar du ofta första steget?
- nä.
Har du upplevt kärlek vid första ögonkastet?
- japp xD 


TEST 4:


I din klass:

Galnast: Kevin
Jobbigast: Philip
Sjukast: vet inte
Fjäskigast: ingen
Roligast: Martin och Kevin
Smartast: Martin, Beata, Jonthe
Högljuddast: Kevin
Fnittrigast: Moa
Retstickan: vet inte 
Frökens gullunge: ingen
Klassens bråkstake: Kevin
Mest utskickad: Kevin
Tystast: Sissel
Coolast: Ingen...
Skolkare: ingen
Mognast: många
Studet: Beata


ERA LÄRARE SOM NI HAR/BRUKAR HA:

Snällast: Tony
Galnast: Roffe
Roligast: Roffe
Argast: christer!!
Hårdast: christer
Segast: christer
Trögaste: christer



TEST 5:

Favoritplagg i garderoben just nu: ehe... min nya amerikaska flaggan tröjan
Längd: 1.63-1.64
Byxa eller kjol: byxa
Mitt rum kan beskrivas som: cp fult.
Mig själv med tre ord (just nu): trött, ledsen och glad xD 
Jag ville bli när jag var liten: ehe.. 
Humör just nu: trött
Något jag absolut inte äter: muslor
Kläder just nu: Har ju redan frågat de XD
Vad sa du senast: hejdå
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på mirakel: kanske
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Bio eller promenad: kvittar
Är du kittlig?: afan
Stjärntecken: oxe
Rädd för insekter: vissa
Äckligaste insekten: Vet inte 
Det här är jag bra på: prata
Bästa bok: ingen aning
Vad vill du jobba som: har inte bestämt mig 
Chips, morötter eller godis: godis
Pizza eller hamburgare: hamburgare
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: kanske 
Stökigt eller välstädat (ditt rum): mest stökigt men inte när Edwin är här för han städar alltid.
Gungar du på stolen: i skolan ja
Vilken hand håller du gaffeln i: höger
Gillar du att sjunga: ja
Anser du att du är stark: nej :/ 
Använder du knark: nej
Kaffe, te eller inget: te
Smink: mascara , brunkräm , kajal och ibland ögonskugga
Vad använder du för skor just nu: inga, jag är inne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0