Finaste

Hej !
Förlåt , ja det var ett tag sen jag blogga och ska försöka att blogga mer men har inte varit hemma nu på två dagar, bara på morgonen men hinner knappt inte blogga då.
Har sovit hos Edwin i fredags och hade riktigt mysigt. Det var bara jag , han , Emma och Fredrik hemma. Fredrik och Emma gjorde lite mat när dem kom hem och jag och Edwin fick diska efter. Sen tog Fredrik fram lite godis och drick , vi hyrde en film på Tv .
På morgonen idag gick vi upp vid 10.00 och då körde hans pappa och handlade frukost. Sen när han kom hem åt vi . Vi gick och satt oss vid Tv efter och snacka lite. Sen kom min mamma ungefär vid 12.00 och hämta mig och Edwin så nu är vi här. Edwin är urgullig just nu för han sover xD
Älskar min Edwin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0